صندلی‌های کنفرانس در جلسات مختلف و سالن‌ها استفاده می‌شوند و بسیار کاربردی می‌باشند. این صندلی‌ها از نظر رنگ، طرح، جنس و مدل بسیار متنوع هستند و در محیط کار باید  با میز و سایر لوازم هم خوانی داشته  باشند. در ست کردن ابعاد صندلی، سبک، طرح و اندازه‌ی مناسب آن اهمیت بالایی دارد. ابعاد کوچک‌تر صندلی برای میز‌ها و فضاهای کوچک مناسب می‌باشد؛ همچنین رنگ صندلی باید با توجه به دکوراسیون محیط کار انتخاب شود. استفاده از رنگ‌ها‌ی آبی، سبز و سفید در این مورد رایج‌تر هستند و قدرت تمرکز افراد را بالا می‌برند. نحوه‌ی ست کردن صندلی با میز باید طوری باشد که همه‌ی افراد حاضر به آسانی به تریبون و سخنرانان دسترسی داشته باشند. در ادامه‌ی مقاله با نحوه‌ی ست کردن صندلی کنفرانس در محیط کار بیشتر آشنا خواهید شد.

 

نحوه ست کردن صندلی کنفرانس در محیط کار

خرید صندلی مدیریت

صندلی کنفرانس در مواقع برگزاری جلسات مهم و معمولی استفاده می‌شود و کاربرد بالایی دارد. در بیشتر ادارات، مراکز آموزشی و شرکت‌ها سالن‌های کنفرانس در ابعاد مختلف طراحی می‌شوند در اتاق برگزاری کنفرانس از صندلی مخصوص آن استفاده می‌کنند. صندلی کنفرانس در انواع ارگونومی و ساده تولید می‌شود و امروزه نوع ارگونومی آن پرطرفدار می‌باشد؛ چون این صندلی‌ها از سلامتی افراد مختلف پشتیبانی می‌کنند. صندلی‌های کنفرانس در انواع دور میزی و مدیریتی تولید می‌شوند که نوع مدیریتی برای سخنرانان و مدیران کاربرد دارد.

 

بیشتر بخوانید : دلایل استفاده از صندلی اداری برای کاهش کمر درد

 

بهترین صندلی مدیریتی دارای امکانات خاصی می‌باشد و ارتفاع آن کمی بلندتر است. مناسب‌ترین نوع صندلی دورمیزی نیز در نواحی مختلف بدن فرد درد ایجاد نمی‌کند و طرح زیبایی دارد. چیدمان انواع صندلی کنفرانس در سالن کنفرانس اهمیت بالایی دارد و با دکوراسیون محیط باید متناسب باشد. در بهترین نوع ست کردن صندلی‌ها در اتاق کنفرانس رنگ، طرح، ابعاد و ویژگی‌های مختلف آن را در نظر می‌گیرند تا با محیط سازگاری بالایی داشته باشد. در ادامه روش‌های ست کردن صندلی کنفرانس با محیط کار را توضیح خواهیم داد.

 

شما می‌توانید برای خرید انواع صندلی مدیریت از لینک رو به رو اقدام نمایید: صندلی مدیریت 

 

رنگ صندلی کنفرانس

برای ست کردن صندلی کنفرانس با محیط کار رنگ صندلی بهتر است با رنگ میز و دیوار‌ها مطابقت داشته باشد. رنگ‌ها در جذابیت و نظم دادن به محیط تأثیر بالایی دارند در این نوع محیط‌ها استفاده از رنگ‌های آبی و سبز، خاکستری و سفید به افزایش تمرکز افراد و یادگیری آن‌ها کمک می‌کند. رنگ میز و سایر لوازم لازم نیست دقیقاً مثل هم باشند، اما باید مطابقت داشته باشد؛ برای مثال رنگ خاکستری و سفید در کنار هم. رنگ‌های شلوغ و متنوع در افراد حواس پرتی ایجاد می‌کنند، پس باید رنگ صندلی و سایر لوازم آرامبخش باشد استفاده از رنگ آبی در این مورد مناسب‌تر است.

 

طرح صندلی

مبلمان سالن کنفرانس در طرح‌های متنوعی تولید می‌شوند. برخی از آن‌ها دارای بازو، دسته و پشتی خاص هستند، در حالی که نوعی از آن‌ها ساده می‌باشند. طرح ظاهری صندلی باید متناسب با میز باشد. برای مثال اگر تکیه گاه صندلی دارای تزیین خاصی است بهتر است میز نیز از همان ویژگی برخوردار باشد. امروزه بیشتر میز و صندلی‌های کنفرانس به صورت ست تولید می‌شوند. برای آسان ست کردن در محیط می‌توانید از آن‌ها خریداری کنید.

 

شما میتوانید برای خرید صندلی کنفرانس ارزان از لینک رو به رو اقدام نمایید: خرید صندلی کنفرانس ارزان

 

سایز صندلی

سایز صندلی کنفرانس لازم است با میز و محیط کار مناسب باشد. برای محیط‌های دارای ابعاد کم باید از صندلی‌های سایز کوچک استفاده کنید. چون صندلی‌های بزرگ در چنین محیط‌هایی فضای بیشتری اشغال می‌کنند و فضا را کوچکتر جلوه می‌دهند؛ همچنین این صندلی‌ها در کنار میزهای کوچک قابل استفاده نمی‌شوند.

 

سبک صندلی کنفرانس

صندلی کارمندی

صندلی‌های کنفرانس در انواع سبک‌های مدرن و کلاسیک وجود دارند. سبک کلاسیک چوبی است و گران‌تر می‌باشد. سبک مدرن ساده بوده و قیمت پایینی دارد. در خرید صندلی کنفرانس ارزان، کیفیت مواد اولیه آن را بررسی کنید. چون نوع باکیفیت آن طول عمر بالایی دارد. مبلمان‌های کلاسیک سنگین‌تر از نوع مدرن می‌باشند. بیشتر صندلی‌های سبک مدرن دارای پارچه‌های چرمی هستند و میز شیشه‌ای دارند. در ست کردن صندلی از سبکی خاص باید استفاده شود.

 

بیشتر بخوانید: اهمیت انتخاب صندلی اداری استاندارد

 

چیدمان صندلی کنفرانس

در سالن کنفرانس صندلی‌ها را به شکل U دور میز می‌چینند. این روش دسترسی افراد را به مانیتور موجود در سالن و افراد سخنران آسان‌تر می‌سازد. در این نوع ست کردن صندلی یا سر افراد حاضر در جلسه برای سایر شرکت کننده‌ها مزاحمت ایجاد نمی‌کنند.

 

چیدمان صندلی کنفرانس متناسب با نوع استفاده

در سالن‌های کنفرانس چیدمان صندلی‌ها و میز باید طوری باشد که محل رفت و آمد مشخص شود و افراد به آسانی از صندلی و میز برای نوشتن و دیگر کار‌های خود استفاده کنند. صندلی‌ها باید درست در اطراف میز قرار بگیرند. همچنین افراد باید بتواند به عنوان تکیه گاه از میز استفاده کنند.

 

شما میتوانید برای خرید بهترین صندلی اداری از لینک روبه رو اقدام نمایید: بهترین صندلی اداری

 

اهمیت ست کردن صندلی کنفرانس

در گذشته شاید در محیط‌های اداری و سالن‌های کنفرانس به ست کردن صندلی و سایر لوازم اهمیت زیادی داده نمی‌شد. اما امروزه جذابیت و ست کردن در محیط خیلی مهم است. چون نوعی نظم و زیبایی در محیط خلق می‌کند. این روش مطابق با سلایق اکثریت افراد شرکت کننده در کنفرانس است؛ بنابراین در جذب، افزایش تمرکز و میزان مشارکت آن‌ها تأثیر دارد.

 

سخن پایانی

صندلی کنفرانس در جلسات مختلف استفاده می‌شود. استفاده از آن متناسب با محیط، نظم خاصی را ایجاد می‌کند. این صندلی‌ها را مطابق با محیط کار در اطراف میز می‌چینند. رنگ، طرح و سایز صندلی باید متناسب با محیط مورد نظر باشند. رنگ صندلی کنفرانس مشابه رنگ دیوار و میز باید باشد تا محیط شلوغ به نظر نرسد. برای میز‌ها و فضاهای بزرگ‌تر صندلی‌های سایز بزرگ مناسب هستند چون نوع کوچک با آن‌ها مطابقت ندارد. نحوه‌ی ست کردن صندلی کنفرانس و انتخاب نوع مناسب آن اهمیت بالایی دارد. برای خرید صندلی کنفرانس ارزان، صندلی مدیریتی و خرید صندلی کارمندی و ست کردن آن‌ها با محیط می‌توانید با همکاران ما در سایت پویا چوب سورین در ارتباط باشید.

 

مقالات مرتبط: