در هنگام خرید صندلی اداری باید به نکات مختلفی توجه داشته باشید. حتی اگر در سلامت کامل هستید باز هم باید صندلی را برای خودتان خریداری کنید که قابلیت‌های ویژه‌ای داشته باشد. افرادی که دچار دیسک کمر هستند شرایط نامطلوبی برای قرار گرفتن روی صندلی در مدت زیادی دارند. اگر دچار دیسک کمر شده‌اید و می‌خواهید یک صندلی اداری را برای خودتان خریداری کنید باید به کیفیت محصول دقت داشته باشید. صندلی‌های اداری انواع مختلفی دارند که توسط مجموعه‌های مختلف تولید می‌شوند. اگر می‌خواهید از کمردرد خود جلوگیری کنید و بهترین صندلی را برای خودتان بخرید با ما همراه شوید.

صندلی مخصوص دیسک کمر چیست؟

قیمت صندلی اداری

 

افرادی که در اداره مشغول به فعالیت هستند به دلیل قرارگیری در زمان بسیار طولانی روی صندلی ممکن است دچار مشکلات کمر به خصوص دیسک کمر بشوند. یکی از مهمترین تجهیزاتی که هر مدیر باید برای کارمندان خود به بهترین نحو خریداری کند صندلی اداری است. صندلی باید به صورتی خریداری شود که از آسیب‌های جسمانی جلوگیری کند. امروزه با وجود صندلی‌های طبی مشکل بسیاری از افرادی که دیسک کمر دارند در اداره‌ها رفع شده است. صندلی‌های مخصوص دیسک کمر دارای فاکتورهای مختلفی هستند و با قابلیت‌های گوناگون شرایط مناسبی برای بیماران فراهم کرده‌اند. در ادامه این فاکتورها را برای شما توضیح خواهیم داد:

بخش‌های قابل تنظیم صندلی

افرادی که دارای دیسک کمر هستند باید در هنگام خرید صندلی اداری به انحنای صندلی توجه کنند. صندلی باید به صورتی طراحی شود که با انحنای ستون فقرات متناسب باشد. اگر پشتی صندلی تکیه‌گاه مناسبی برای کمر انسان باشد آسیبی به آن وارد نمی‌کند و برای افرادی که دچار دیسک شده‌اند بهترین انتخاب است. صندلی بیماران دیسک کمر باید پشتی بلندی داشته باشد تا شانه‌ها هم راستا با آن قرار گیرند. در صندلی اداری مناسب دیسک کمر شانه انسان باید هم راستا با پشتی باشد. عرض مناسب‌ این صندلی‌ها باید بین ۳۲ تا ۳۶ سانتی‌متر و ارتفاع آن‌ها بین ۵۰ تا ۸۲ سانتی‌متر باشد.

 

بیشتر بخوانید : دلایل استفاده از صندلی اداری برای کاهش کمر درد

 

قابل تنظیم بودن پشتی صندلی

پشتی صندلی باید برای افرادی که دارای دیسک کمر هستند قابل تنظیم باشد. یک قرص محدب باید در قسمت گودی کمر صندلی وجود داشته باشد تا آن قسمت را پر کند. این قوس باید با ارتفاع ۱۰ تا ۲۰ سانتیمتر بالای پایین‌ترین سطح نشیمنگاه قرار داشته باشد. در صندلی‌های مناسب برای افرادی که دیسک دارند باید زاویه پشتی با نشیمنگاه ۹۵ تا ۱۱۰ درجه باشد.

 

 جهت اطلاع قیمت صندلی کنفرانس استاندارد از پویا چوب اقدام نمایید

قابل تنظیم بودن ارتفاع صندلی

تنظیم بودن ارتفاع صندلی نیز برای افرادی که دارای دیسک کمر دارند اهمیت زیادی دارد. اگر قصد خرید صندلی اداری را دارید باید حتماً به این نکته توجه کنید که ارتفاع صنعت صندلی قابل تنظیم باشد. اگر ارتفاع خیلی کم باشد پاها روی زمین و اگر ارتفاع خیلی زیاد باشد پاها آویزان می‌شوند. این مورد باعث کمردرد شدید می‌شود پس باید بتوانید صندلی را تنظیم کنید تا فشاری به کمر شما وارد نشود.

قابلیت خواباندن صندلی

Buy an office chair

 

یکی دیگر از ویژگی‌های صندلی‌های اداری برای دیسک کمر قابلیت خواباندن صندلی است. اینکه شما در طولانی مدت روی صندلی خود صاف بنشینید فشار زیادی به کمر شما وارد می‌کند. شما باید بتوانید هر چند ساعت یکبار صندلی را به طور کامل بخوابانید تا استراحت کافی داشته باشید.

قابلیت تنظیم دسته صندلی

دسته‌های صندلی اداری برای افرادی که دیسک کمر دارند باید قابلیت تنظیم داشته باشند. زمانی که شما نیاز به استراحت دارید باید دست‌ها را روی دو دسته اطراف صندلی‌ها قرار دهید. اگر صندلی قابلیت تنظیم نداشته باشد، نمی‌توانید به راحتی از آنها استفاده کرده و ماهیچه‌های گردن و شانه شما درد می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اهمیت انتخاب صندلی اداری استاندارد

داشتن پشت سری

صندلی‌هایی که دارای پشت سری هستند باعث می‌شوند که فشار کمتری به گردن و کمر شما وارد شود. این پشتی‌ها که بیشتر از جنس توری روی صندلی قرار می‌گیرند از تعرق در قسمت گردن جلوگیری کرده و برای استراحت مناسب هستند.

نکات مهم برای خرید صندلی‌های مناسب دیسک کمر

یکی از نکات بسیار مهم برای خرید صندلی‌های مناسب دیسک کمر انتخاب یک مجموعه معتبر برای خرید است. صندلی‌ها با استفاده از مواد اولیه متفاوت تولید می‌شوند و کیفیت‌های گوناگونی دارند. شما باید در خرید این محصول بهترین برند را برای خودتان انتخاب کنید. فروش برندهای مطرح در مجموعه‌های معتبری انجام می‌شود که اعتبار و سابقه بالایی در زمینه فروش انواع صندلی اداری دارند. شما باید برای خرید صندلی‌های مناسب دیسک کمر تمامی نکات بالا را در نظر گرفته و به برند و کیفیت محصول نیز توجه کنید.

 

شما می‌توانید برای خرید انواع صندلی مدیریت از لینک رو به رو اقدام نمایید: صندلی مدیریت 

 

سخن پایانی

همانطور که در این مطلب توضیح دادیم افرادی که دارای دیسک کمر هستند نمی‌توانند از هر نوع صندلی برای خودشان در اداره استفاده کنند. صندلی‌های اداری انواع مختلفی دارند که با قابلیت‌های گوناگون به فروش می‌رسند. افرادی که دارای دیسک کمر هستند باید از قابلیت‌های زیاد این صندلی‌ها برای استراحت و جلوگیری از آسیب بیشتر به کمر خود استفاده کنند‌. مجموعه پویا چوب سورین بهترین خدمات را در این زمینه ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید  خرید صندلی کارمندی داشته باشید می‌توانید هم اکنون سفارش خود را از طریق همین سایت ثبت کنید.

 

مقالات مرتبط: