امروزه صندلی‌های اداری با تنوع بسیار زیادی تولید می‌شوند که جدیدترین نوع آنها با نام صندلی پشت توری یا مش شناخته می‌شود. این صندلی‌ها تنها تفاوتی که با صندلی‌های دیگر دارند در قسمت پشتی آن‌ها است که به جای چرم از یک تور مشبک استفاده می‌شود. با توجه به اینکه این صندلی ها دارای ویژگی‌های مختلفی هستند در صورتی که قصد خرید این محصول را داشته باشید باید به ویژگی‌های آن توجه کنید. در این سری از مقالات مجموعه پویا چوب سورین قصد داریم اطلاعات کافی درباره این صندلی‌ها در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه شوید.

 

صندلی پشت توری چیست؟

خرید صندلی کنفرانس

صندلی‌های پشت توری دوام و کیفیت بسیار زیادی دارند و در قسمت پشتی آنها از یک تور مشبک استفاده می‌شود. با توجه به اینکه تور پشتی این صندلی‌ها حالت ارتجاعی دارد باعث نرمی و راحتی فرد در هنگام نشستن روی آنها خواهد شد. استفاده از این صندلی‌ها باعث می‌شود جریان هوا در قسمت پشتی افراد جریان پیدا کند و آنها بتوانند با شرایط بهتری در زمان طولانی روی این صندلی‌ها بنشینند.

 

 جهت اطلاع قیمت صندلی کنفرانس استاندارد از پویا چوب اقدام نمایید

 

 توری که در قسمت پشتی این صندلی‌ها استفاده می‌شود مقاومت بسیار بالایی دارد و می‌توان در طولانی مدت به راحتی از آن استفاده کرد. این صندلی‌ها توسط مجموعه‌های مختلفی در کشور تولید می‌شوند که در هنگام خرید بهترین نوع آنها باید به نکات مختلفی توجه کرد.

 

کاربرد صندلی پشت توری یا مش

صندلی پشت توری یا مش کاربرد بسیار زیادی دارد و می‌توان از آن برای جلوگیری از مشکلات سلامتی که در اثر نشستن طولانی مدت روی صندلی‌ها ایجاد می‌شود استفاده کرد. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با نشستن روی صندلی‌های مختلف دچار کمردرد و گردن درد شده باشید.

 

شما میتوانید برای خرید بهترین صندلی اداری از لینک روبه رو اقدام نمایید: بهترین صندلی اداری

 

صندلی‌های پشت توری این امکان را برایتان فراهم می‌کنند تا پس از نشستن‌های طولانی مدت احساس گرما و تعرق نداشته باشید. گرمای شدید در قسمت پشت کمر انسان باعث کلافگی و خستگی بیش از حد آن خواهد شد. صندلی‌های پشت‌ توری کاربرد زیادی در اداره‌های مختلف دارند که کارمندان باید ساعات طولانی را روی صندلی مشغول به کار باشند.

 

مزیت‌های صندلی پشت توری

با توجه به اینکه جریان هوا در قسمت پشتی این صندلی‌ها گردش پیدا می‌کند فرد می‌تواند در فصل‌های گرم سال مانند تابستان به راحتی از این صندلی‌ها استفاده کند. مهمترین مزیت‌های استفاده از این صندلی‌ها جلوگیری از تعریق عدم رشد باکتری و قارچ‌ها در قسمت پشتی کمر است. این صندلی‌ها بسیار راحت بوده و از کمردرد جلوگیری می‌کنند.

 

بیشتر بخوانید : دلایل استفاده از صندلی اداری برای کاهش کمر درد

 

اگر در یک اداره از این صندلی استفاده شود فضای محیط بسیار مدرن و جدید خواهد شد. اگر می‌خواهید فضای بسیار جذاب را در اداره خود به وجود آورید که مورد توجه مراجعه کنندگان قرار گیرد حتماً از این صندلی‌ها استفاده کرده و دیگر صندلی‌های قدیمی را کنار بگذارید.

از دیگر مزیت‌های این صندلی‌ها می‌توان به داشتن پشتی سریع برای حمایت سر اشاره کرد. این صندلی‌ها نیازی به تمیز کردن آنچنانی نداشته و برای مدیران و کارمندان ارشد مناسب است. با توجه به اینکه در قسمت پشتی این صندلی‌ها به جای چرم از توری استفاده می‌شود هزینه خرید آنها نیز بسیار به صرفه است. این یک مزیت مهم محسوب می‌شود که شما بتوانید یک صندلی ماندگار و با دوام را با قیمتی مناسب خریداری کرده و در قسمت‌های گوناگون اداره خود از آن استفاده کنید‌.

 

بهترین صندلی پشت توری چه قابلیت هایی دارد؟

قیمت صندلی کنفرانس

در هنگام خرید صندلی پشت توری باید به نکات مختلفی توجه کنید تا بهترین صندلی را در اختیار بگیرید. در این صندلی‌ها باید از جک‌های مناسب در قسمت زیر نشیمنگاه استفاده شده باشد تا مقاومت بالایی در برابر فشار داشته باشند. این جک‌ها باعث می‌شوند که صندلی‌ها بتوانند وزن بسیار بالا را به خوبی تحمل کنند. از دیگر ویژگی‌های بهترین صندلی‌های پشت‌ توری می‌توان به نوع متریال به کار رفته در قسمت‌های زیری آن اشاره کرد.

 

بیشتر بخوانید: اهمیت انتخاب صندلی اداری استاندارد

 

 هرچه کلافه چوبی که در آنها استفاده می‌شود دارای لایه‌های بیشتر باشد باعث جلوگیری از ایجاد ضربه و شکستگی در آنها خواهد شد. این صندلی‌ها باید با فولاد ۹ میلیمتری تولید شوند که به راحتی پشتی آنها دچار خم شدگی نشوند و بتوان در طولانی مدت از آنها استفاده کرد. شما در هنگام خرید خود می‌توانید تمام این موارد را به فروشنده گوشزد کنید تا با اطلاعات دقیق یک صندلی مناسب و عالی را خریداری کنید. جنس توری که پشت صندلی‌ها به کار می‌رود نیز تاثیر زیادی در کیفیت و ماندگاری آنها خواهد داشت.

 

شما می‌توانید برای خرید انواع صندلی مدیریت از لینک رو به رو اقدام نمایید: صندلی مدیریت 

 

 بهترین صندلی پشت توری باید از بهترین متریال تولید شود تا بتواند برای شما مزیت‌های زیادی را به وجود آورد. در صورتی که شما یک فروشگاه مناسب را برای خرید خود انتخاب کنید، می‌توانید از مزیت‌های زیاد این صندلی‌ها برخوردار شده و بهترین جنس را برای خودتان خریداری کنید.

 

سخن پایانی

یکی از صندلی‌های مدرن و جدید که در اداره‌های مختلف می‌توان از آنها استفاده کرد صندلی پشت توری نام دارد. تنها تفاوت این صندلی‌ها قسمت پشتی آنها است که به جای چرم از جنس تور تولید می‌شود. مجموعه پویا چوب سورین بهترین صندلی‌های پشت توری را با قیمت عالی و کیفیت بالا در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. اگر می‌خواهید بهترین صندلی پشت توری و خرید صندلی کارمندی را تهیه کنید می‌توانید این محصول را همین الان از طریق همین سایت سفارش داده و در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید. با توجه به متریال بسیار با کیفیتی که در تولید محصولات ما استفاده می‌شود، شما می‌توانید با بهترین قیمت یک محصول را خریداری کنید. برای دریافت مشاوره پیش از خرید با پویا چوب سورین تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

آیا امکان خرید صندلی به صورت آنلاین از مجموعه شما وجود دارد؟

بله شما بدون محدودیت می‌توانید در هر زمان و مکان که حضور داشته باشید سفارش خود را به صورت اینترنتی از طریق همین سایت ثبت کنید.

توری صندلی‌های پشت توری تا چه وزنی را تحمل می‌کنند؟

با توجه به اینکه محصولات ما از جنس بسیار مرغوب تولید می‌شود شما می‌توانید انواع مختلف این صندلی‌ها را برای وزن‌های بالا نیز انتخاب کنید.

صندلی‌های پشت توری چه قیمتی دارند؟

هرچه قابلیت‌های این صندلی‌ها بیشتر باشد باید برای خرید آنها قیمت بالاتری را پرداخت کنید اما به طور کلی قیمت این صندلی‌ها نسبت به صندلی‌های پشت چرم مناسب‌تر است.

 

مقالات مرتبط: