در اداره‌ها باید از انواع صندلی برای قسمت‌های مختلف استفاده کرد و یکی از مهمترین آنها صندلی مدیریت است. صندلی مدیریت در انواع مختلف چرخدار و بدون چرخ تولید می‌شود. صندلی‌های چرخدار قابلیت بهتری برای مدیر و جابجایی آن ایجاد می‌کنند، به همین دلیل این روزها خرید صندلی‌های چرخ‌دار طرفداران بیشتری پیدا کرده است. در هنگام خرید این نوع صندلی‌ها باید به نکات مختلفی توجه کنید تا بتوانید بهترین صندلی را در اختیار بگیرید. انتخاب یک فروشگاه معتبر به شما کمک می‌کند تا یک محصول با کیفیت را مورد استفاده قرار دهید. اگر می‌خواهید با نکات خرید بهترین صندلی مدیریت چرخدار آشنا شوید این مقاله از پویا چوب سورین را مطالعه کنید.

ارگونومیک بودن صندلی مدیریت چرخدار

صندلی اداری

شاید برای شما این سال پیش آید که ارگونومیک بودن صندلی‌های مدیریت چرخ‌دار به چه معنایی است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم اگر صندلی اداری قابلیت ارگونومیک داشته باشد یعنی در طراحی آن یک اصل به کار رفته که باعث جلوگیری از آسیب به قسمت‌های مختلف بدن انسان می‌شود. ارگونومیک بودن صندلی باعث می‌شود که بخش‌های مختلف بدن انسان مانند گردن، پا، ستون فقرات و دست‌ها محافظت شوند. یک صندلی اداری باید به صورتی طراحی شود که پس از نشستن‌های طولانی مدت روی آن هیچ یک از اندام‌های بدن دچار آسیب و درد نشود. این طراحی باعث می‌شود که در هنگام نشستن روی صندلی قسمت‌های مختلف بدن انسان تحت زاویه ۹۰ درجه قرار گیرند و بهترین شرایط برای او ایجاد شود.

توجه به ابعاد بخش های مختلف صندلی اداری

یکی از دیگر از نکاتی که در هنگام خرید صندلی مدیریت چرخدار باید به آن توجه کرد ابعاد بخش‌های گوناگون این صندلی‌ها است. ابعاد یک صندلی باید به صورت استاندارد باشد تا بتواند شرایط راحتی را برای نشستن طولانی مدت فراهم کند. ارتفاع صندلی باید با توجه به ابعاد بدن انسان تعیین شود. در صورتی که قد یک کارمند بین ۱۵۰ تا ۱۸۵ سانتی‌متر باشد، می‌تواند صندلی‌های استاندارد موجود در بازار را خریداری کند؛ اما برای قد بیشتر از ۱۸۵ باید صندلی را خریداری کرد که ارتفاع آن ۱۲۵ سانتی‌متر باشد.

 

بیشتر بخوانید : دلایل استفاده از صندلی اداری برای کاهش کمر درد

 

 اگرچه صندلی‌های اداری با تنوع بسیار بالایی در بازار به فروش می‌رسند، اما در هنگام خرید آنها باید به قابلیت‌های مختلفی که دارند توجه داشت. برخی از صندلی‌ها به دلیل کیفیت پایین خود با ابعاد غیر استاندارد تولید می‌شوند که نمی‌توان از آنها به راحتی استفاده کرد.

توجه به روکش صندلی اداری

یک صندلی مدیریت چرخدار این قابلیت را برای مدیر فراهم می‌کند تا بتواند در فضایی که در اختیار او قرار گرفته جابجا شود. در هنگام خرید صندلی باید به روکش صندلی هم توجه داشت. استفاده از مواد اولیه با کیفیت برای قسمت نشیمنگاه و پشتی صندلی اهمیت زیادی در سلامت انسان می‌گذرد. برخی از پارچه‌ها قابلیت تنفس داشته و این امکان را برای کارمندان و مدیران فراهم می‌کنند تا هوا از ساختارها عبور کرده و باعث سلامت انسان شوند.

 

شما می‌توانید برای خرید انواع صندلی مدیریت از لینک رو به رو اقدام نمایید: صندلی مدیریت 

 

اگه قابلیت تنفس روی روکش صندلی اداری وجود نداشته باشد باعث گرم شدن پشتی صندلی و عرق بسیار زیاد مدیر خواهند شد. در هنگام خرید خود به این نکته توجه کنید که روکش صندلی از کیفیت بالایی برخوردار باشد و با استفاده از پارچه تولید شود که قابلیت تنفس داشته باشد.

قابلیت های مختلف صندلی

صندلی اداری چرخدار

هرچه قابلیت‌های یک صندلی مدیریت بیشتر باشد، گزینه مناسبی برای خرید شما محسوب می‌شود. از قابلیت‌های یک صندلی می‌توان به قابلیت تنظیم ارتفاع، قابلیت تنظیم زاویه پشتی، قابلیت تنظیم انحنای کمر و تنظیم دسته‌های اداری نیز اشاره کرد. هرچه یک صندلی با قابلیت بیشتری تولید شود باعث سلامت بیشتر انسان می‌شود؛ زیرا می‌توان تمامی قسمت‌های آن را با توجه به شرایط بدنی تنظیم کرد. زمانی که شما روی صندلی اداره می‌نشینید، می‌توانید با توجه به قد و شرایطی که دارید ارتفاع و زوایای مختلف صنعتی را تنظیم کنید.

 

 جهت اطلاع قیمت صندلی کنفرانس استاندارد از پویا چوب اقدام نمایید

 

 

زیبایی صندلی چرخدار مدیریت

علاوه بر اینکه چرخدار بودن صندلی مدیریت اهمیت زیادی دارد باید به زیبایی آن هم توجه داشت. هرچه صندلی ظاهر زیبا و خوبی داشته باشد و بتوان آن را با محیط اطراف خود هماهنگ کرد باعث زیبایی هرچه بیشتر اتاق مدیریت می‌شود. صندلی‌های ساده جذابیت نخواهند داشت و نمی‌توانند مورد توجه کارمندان و افرادی که به اتاق مدیریت مراجعه می‌کنند قرار گیرند.

 

بیشتر بخوانید: اهمیت انتخاب صندلی اداری استاندارد

 

اگر قصد خرید صندلی اداری را داشته باشید و به سراغ صندلی‌های مدرن و ساده رفتید باید ظاهر آنها با دکوراسیون اطراف خود هماهنگ باشد. امروزه تولید صندلی‌ها با تنوع بالایی انجام می‌شود و در برخی از آنها از ساختار توری مانند استفاده شده است. این ساختار باعث زیبایی ظاهری صندلی و قابلیت‌های بیشتر آن خواهد شد.

داشتن تکیه‌گاه دست

بهترین صندلی مدیریتی باید دارای تکیه‌گاه دست هم باشد. اگر دو طرف صندلی مدیریت تکیه گاه وجود داشته باشد، می‌توان از سلامت دست‌ها محافظت کرد. نشستن‌های طولانی مدت روی صندلی‌ها باعث می‌شود که قسمت‌های مختلف بدن انسان دچار اختلال و خستگی شود. برای جلوگیری از خستگی دست‌ها می‌توان آنها را روی تکیه‌گاه دست قرار داد و زوایای آن را نیز تنظیم کرد. استفاده دسته‌ها نیز اهمیت زیادی داشته و باید ۱۷تا۲۶ سانتی‌متر بالاتر از ارتفاع نشیمن باشند.

 

شما میتوانید برای خرید بهترین صندلی اداری از لینک روبه رو اقدام نمایید: بهترین صندلی اداری

 

 اگر جنس دسته‌ها مرغوب باشند و از مواد اولیه با کیفیت در تولید آنها استفاده شده باشد دست‌ها روی دسته صندلی سر نمی‌خورند و به راحتی می‌توان آنها را روی دسته قرار داد. از آنجایی که مدیران برای استفاده از کامپیوتر نیاز به دسته صندلی دارند وجود دسته‌های استاندارد در اطراف صندلی با آنها این قابلیت را می‌دهد تا بتوانند به راحتی با سیستم خود تایپ کنند.

سخن پایانی

صندلی کنفرانس

همانطور که در این مطلب برای شما توضیح دادیم در هنگام خرید صندلی چرخدار مدیریتی و خرید صندلی کارمندی باید به نکات مختلفی توجه داشت. اگرچه داشتن چرخ‌ها برای این صندلی‌ها باعث می‌شود که مدیر بتواند در صورت خستگی جابجا شود و شرایط خوبی برای او به وجود آید اما وجود قابلیت‌های دیگر صندلی‌ها هم در هنگام خرید باید مورد توجه قرار گیرد. برای خرید صندلی کنفرانس ارزان و با کیفیت می‌توانید از طریق همین سایت اقدام کنید. ما این امکان را فراهم کرده‌ایم تا خرید صندلی کارمندی نیز به صورت غیر حضوری برای شما امکان‌پذیر باشد. بهترین صندلی‌ها توسط مجموعه ما با استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب تولید می‌شوند و با قیمت مناسب در اختیار شما قرار خواهند گرفت. یک صندلی مدیریتی باید دارای قابلیت‌های زیاد و ظاهر جذابی باشد. شما می‌توانید از میان محصولات متنوع پویا چوب سورین بهترین‌ها را انتخاب کنید.

 

مقالات مرتبط: