با توجه به افزایش نرخ اجاره و افزایش جمعیت افراد مجبورند در محیط‌های کوچک، شرکت و کار خود را راه‌اندازی کنند؛ بنابراین نیاز است که تجهیزات مورد استفاده با توجه به فضای مورد نظر انتخاب شود. صندلی اداری یکی از تجهیزات مهمی است که در انتخاب آن باید دقت کرد تا در عین حال که مناسب فضا باشد، استانداردهای لازم را دارا باشد. صندلی‌های اداری در انواع مختلفی در بازار موجود هستند، که باید نوع مناسب آن را انتخاب کنید، تا در حین کار برای شما مشکلی ایجاد نشود. در ادامه با پویا چوب سورین همراه باشید.

 

انواع صندلی‌های اداری مناسب برای فضای کوچک

انواع صندلی‌های اداری مناسب برای فضای کوچک

 

صندلی‌های اداری برای ادارات و دفترها از اهمیت بالایی برخوردار هستند. در بیشتر مکان‌ها علاوه بر صندلی کار برای ارباب رجوع نیز صندلی در نظر می‌گیرند. با توجه به کاربرد و کاربری مناسب لازم است تا نوع صندلی را انتخاب نمائید. برای فصاهای کوچک صندلی‌هایی را انتخاب کنید که فضای زیادی اشغال نکنند. برخی از صندلی‌هایی که برای استفاده در فضای کوچک مناسب هستند، عبارتند از:

 

بیشتر بخوانید : دلایل استفاده از صندلی اداری برای کاهش کمر درد

 

  • صندلی‌های بدون دسته: این نوع صندلی‌ها برای فضای کوچک مناسب هستند؛ زیرا طراحی ساده‌ای داشته و به دلیل نداشتن دسته فضای کمتری را اشغال می‌کنند. به راحتی می‌توان این نوع صندلی‌ها را جا به جا کرد.
  • صندلی جا به جا شونده: صندلی‌های کوچکی را انتخاب کنید که قابل جا به جا شدن باشند. این صندلی‌ها را می‌توان راحت جا به جا کرده و موقعیت آن‌ها را تغییر داد.
  • صندلی‌های بدون‌ پایه: یکی از انواع صندلی‌های اداری مناسب برای فضای کوچک صندلی بدون پایه است. می‌توان این صندلی‌ها را به دیوار وصل کرده و فضای کمی از محیط را اشغال کرد.‌
  • صندلی تاشو: صندلی‌های تاشو قابلیت تاشدن دارند و زمانی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید، می‌توانید آن‌ها را تا کنید. بدین صورت فضای بیشتری خواهید داشت.
  • صندلی‌های باریک و بلند: اینگونه صندلی‌ها به صورت باریک هستند و جای کمی را اشغال می‌کنند. در نتیجه فضای بازتر زیادی خواهید داشت و فضا بزرگ‌تر به نظر می‌رسد.

 

ویژگی صندلی اداری خوب برای فضای کوچک

صندلی اداری

 

یک صندلی اداری برای مدت زیادی در روز استفاده می‌شود و به همین منظور باید دارای ویژگی‌هایی باشد. این نوع صندلی باید قابلیت تغییر ارتفاع داشته باشد. برخورداری از امکان تغییر شیب پشتی از اهمیت بالایی برخوردار است، که در هنگام خستگی به کمر و ستون فقرات وارد نشود؛ همچنین باید نشیمن آن نرم، راحت و ضخیم باشد. صندلی باید در قسمت پایین برآمدگی داشته باشد تا گودی کمر را پر کند. پشتی آن باید بلند باشد تا گردن را بتوان به آن تکیه داد. پایه‌های چرخان آن با کیفیت باشد تا در صورت لزوم مشکلی ایجاد نشود.

 

شما می‌توانید برای خرید انواع صندلی مدیریت از لینک رو به رو اقدام نمایید: صندلی مدیریت 

 

بهتر است صندلی اداری خود را از نوع دسته‌دار انتخاب کنید. روکش صندلی‌ها بهتر است از نوع مش باشد. مش یک نوع توری است که بهترین جنس برای صندلی است؛ زیرا به گردش هوا کمک کرده و جلوی عرق کردن بدن را می‌گیرد. با در نظر گرفتن این موارد بدون شک می‌توانید صندلی استانداردی را انتخاب نمائید.

 

نکات مهم در انتخاب صندلی اداری برای فضای کوچک

ویژگی صندلی اداری خوب برای فضای کوچک

 

انتخاب صندلی اداری برای فضای کوچک بسیار مهم است. علاوه بر اینکه باید صندلی را در نظر بگیرید که فضای زیادی را اشغال نکند، باید به استاندارد بودن آن نیز اهمیت دهید. در صورتی که صندلی استاندارد نباشد، در گذشت زمان باعث ایجاد مشکل برای کمر و دیگر قسمت‌های بدن خواهد شد. معمولا در طی روز تایم زیادی را بر روی صندلی قرار دارید، به همین دلیل باید در انتخاب این صندلی‌ها حساسیت به خرج دهید. برخی از نکات مهم در انتخاب صندلی اداری عبارتند از:

 

بیشتر بخوانید: اهمیت انتخاب صندلی اداری استاندارد

 

  • اندازه فضا: متراژ فضاهای کوچک محدود است و باید فضا به دقت اندازه‌گیری شود تا بتوان یک صندلی مناسب انتخاب کرد.‌ ارتفاع، طول و عرض فضای مورد نظر را داشته باشید و صندلی مناسب با آن تهیه کنید.
  • طراحی و معماری: انتخاب صندلی با توجه به معماری و طراحی فضا اهمیت دارد. در صورتی که فضای شما خطوط منحنی و زوایای تند دارد، صندلی‌های مشابه تهیه کنید تا هماهنگی و جلوه خاصی به محیط خود دهید.
  • نورپردازی: در انتخاب صندلی اداری برای فضای کوچک باید به نورپردازی محیط نیز توجه شود. اگر نور فضا کم است، توصیه می‌شود با انتخاب صندلی رنگ روشن و بازتر نور فضا را بهبود بخشید.

 

 جهت اطلاع قیمت صندلی کنفرانس استاندارد از پویا چوب اقدام نمایید

 

سخن پایانی

انتخاب صندلی و خرید صندلی کارمندی برای کار و … بسیار مهم است. باتوجه به اینکه تایم زیادی را در طی روز برای کار کردن از این صندلی‌ها استفاده می‌کنید، باید به گونه‌ای انتخاب شود که بر روی صندلی راحت بوده و گودی کمر شما را به خوبی پوشش دهد. در انتخاب صندلی اداری برای فضای کوچک مدلی را در نظر بگیرید که فضای کمی را اشغال کند. توجه به اندازه فضا، طراحی و معماری، نورپردازی و … از پارامترهایی هستند که باید در انتخاب صندلی‌های اداری به آن توجه داشته باشید.

 

مقالات مرتبط: