استفاده از پارتیشن یکی از کاربردی‌ترین راه‌های گسترده کردن فضای داخلی اداره‌ها است. در حقیقت از پارتیشن اداری برای جدا کردن قسمت‌های مختلف محیط اداره استفاده می‌کنند. شما با در پیش گرفتن این روش می‌توانید اتاق‌های کارمندان و سایر قسمت‌ها را به صورت مجزا تقسیم کرده و آن‌ها را زیر نظر داشته باشید. پارتیشن‌بندی محیط داخلی اداره شما می‌تواند یک محیط امن و خوشایندی برای کارکنان شود. به طوری که هر کدام از کارکنان احساس مسئولیت بیشتری را در مقابل محیط کاری خود خواهند داشت.

مزایای پارتیشن اداری

  • یکی از بارزترین مزایای پارتیشن اداری، ایجاد اتاق‌های کوچک و بزرگ گوناگون در اداره است‌.
  • در اداره‌هایی که متراژ نسبتاً کمی دارند استفاده از پارتیشن گزینه بسیار مناسبی برای تقسیم بندی فضا خواهد بود.
  •  در بعضی از ادارات به وضوح می‌توان دیوارهای آسیب‌دیده یا ترک برداشته شده و تیرک‌های اضافی و نالازم را مشاهده کرد‌. این موارد باعث به وجود آمدن یک فضای نامناسب می‌شود و در نوع دکوراسیون داخلی نیز تاثیر منفی می‌گذارد. علاوه بر این دیگر فضای خالی برای ایجاد یک یا چند اتاق اداری باقی نمی‌ماند. اما با به کارگیری پارتیشن می‌توانید به آسانی تیرک‌های اضافی را از محیط داخلی پنهان و عیب‌های موجود بر روی دیوارها را نیز محو کنید.‌ ‌
  •  شما برای پارتیشن بندی نیاز به زمان بسیار زیادی ندارید؛ زیرا نصب آن بسیار آسان بوده و در مدت زمان بسیار کوتاهی این کار قابل اجرا است.
  •  پارتیشن‌ها را می‌توان به عنوان عایق‌های صوتی نیز معرفی کرد ؛زیرا نمی‌گذارند که سر و صدا به قسمت‌های مختلف اتاق‌های ادارات نفوذ کند.
  •  شما می‌توانید پرده‌های کرکره‌ای را نیز برای پارتیشن اداری خود نصب کنید.
  •  پارتیشن بندی در رنگ‌های متنوع و گوناگونی قابل اجرا است و شما می‌توانید رنگ مورد نظر خود را به راحتی با توجه به نوع اداره یا شرکت خود انتخاب کنید.
  •  اگر می‌خواهید که قابلیت ضد صدا و حرارت را در پارتیشن اداره خود افزایش دهید به راحتی می‌توانید از فریم‌های مربوطه در ساختار پارتیشن استفاده کنید.
  •  شما به راحتی می‌توانید کمد و قفسه‌های مورد نظر خود را در پارتیشن‌ نصب کنید بدون آنکه پارتیشن‌ ذره‌ای آسیب ببیند.
  •  پارتیشن‌ها یک ظاهر بسیار زیبا و شیکی را به محیط اداری می‌بخشند.

خرید پارتیشن اداری

جدیدترین مدل‌های پارتیشن اداری ۲۰۲۳

پارتیشن‌های اداری در ابعاد و اندازه‌های مختلف و در طرح‌های گوناگونی قابل اجرا در محیط‌های اداری کوچک و بزرگ هستند؛ همچنین متریال را نیز خودتان می‌توانید انتخاب کنید. مثلاً می‌توانید از چوب، آلومینیوم یا شیشه برای طراحی قسمت‌های مختلف اداره خود استفاده کنید.

استفاده از پارتیشن‌های اداری علاوه بر اینکه سبب جداسازی فضاهای مختلف اداره از یکدیگر می‌شود، بلکه یک شکل ظاهری و دکوراسیون فوق العاده‌ای را نیز برای محیط داخلی اداره به همراه دارد. پارتیشن‌های اداری دو نوع دارند‌. نوع اول پارتیشن‌های اداری متحرک و نوع دوم پارتیشن اداری ثابت است. در ادامه شما را با جدیدترین مدل‌های پارتیشن اداری در سال ۲۰۲۳ آشنا خواهیم کرد.

پارتیشن‌ ام دی اف‌ ‌

این نوع از پارتیشن اداری از نوع ام دی اف بوده که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. نمای ظاهری و فریم‌بندی پارتیشن‌ اداری چوبی که از جنس ام‌دی‌اف ساخته می‌شوند بسیار زیبا و شیک بوده و ماده سازنده آنها نیز بسیار مقاوم است‌. چوب‌ ام‌دی‌اف سطح صاف، شفاف و روشن دارد؛ همچنین دارای قابلیت روکش‌کاری و رنگ‌آمیزی است؛ به همین دلیل می‌توانید طرح و رنگ آن را با توجه به سلیقه و نظر خود انتخاب کنید. ام‌دی‌اف انعطاف‌پذیری بسیار کمی دارد به همین علت در برابر خمیدگی از مقاومت و دوام بسیار زیادی برخوردار است. پارتیشن‌هایی که از ام‌دی‌اف ساخته می‌شوند، عایق صدا هستند و از بروز رطوبت نیز جلوگیری می‌کنند.‌ ‌ ‌

 

مهم ترین نکته برای پیشرفت شما در محل کار بعد از شیوه های مدیریتی صحیح، استفاده از وسایل اداری جدید و زیبا برای پرسنل و خودتان است. ما به شما بهترین ها را پیشنهاد می دهیم. با کارشناسان پویا چوب سورین در ارتباط باشید.

 

پارتیشن‌ شیشه و ام‌دی‌اف

در این مدل پارتیشن، چوب ام‌دی‌اف برای اسکلت‌بندی ساختار اولیه و از شیشه برای ساخت قالب مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع پارتیشن شیشه ای اداری در اکثر ادارات به کار گرفته می‌شود. به‌کارگیری شیشه سبب می‌شود که کارکنان بتوانند به راحتی فضای داخلی یا بیرونی اداره را زیر نظر داشته باشند.‌ ‌ ‌

پارتیشن ام‌دی‌اف با آلومینیوم

آلومینیوم یکی از فلزاتی است که از وزن بسیار کمی نسبت به سایر فلزها برخوردار است و به همین دلیل از آن برای پارتیشن ادارات استفاده می‌کنند. استفاده از آلومینیوم در پارتیشن سبب به وجود آمدن یک نمای بسیار زیبا می‌شود؛ همچنین برای اسکلت بندی و فریم‌بندی پارتیشن نیز کاربرد بسیار زیادی دارد. این مدل پارتیشن تنها مدلی است که می‌توانید به راحتی آن را جا به جا کنید یا شکل آن را تغییر دهید.‌

 

خرید پارتیشن اداری

پارتیشن شیشه‌ای با آلومینیوم

شیشه در این مدل نقش پرکننده سطح و آلومینیوم نقش فریم‌بندی را برعهده دارد. طراحی پارتیشن شیشه‌ای با پروفیل آلومینیوم بسیار حساس است و به همین دلیل باید طراحی این مدل را یک فرد تجربه‌دار و متخصص به عهده بگیرد. شیشه‌های تک، دوجداره و منحنی که در دو مدل مات و شفاف وجود دارند در اجرای این مدل به کار می‌روند.

هزینه‌ای که باید برای اجرای این پارتیشن پرداخت کنید در مقایسه با سایر مدل‌های پارتیشن، بسیار ناچیز است؛ اما در مقابل شما صاحب یک اداره بسیار زیبا با طراحی منحصر به فرد خواهید شد. این پارتیشن به نور این امکان را می‌دهد که به راحتی بتواند وارد محیط اداره شود‌. به همین دلیل فضای درونی اداره با این پارتیشن بسیار روشن و دلنواز خواهد شد. به دلیل استفاده از شیشه‌های با کیفیت و آلومینیوم امکان‌ ورود صدا به اتاق‌های مختلف اداره وجود ندارد.

پارتیشن اداری تک جداره

اگر به دنبال خرید یک پارتیشن ارزان و شیک هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که پارتیشن اداری تک‌جداره را انتخاب کنید. پارتیشن اداری تک جداره یکی از جدیدترین مدل‌های پارتیشن متحرک اداری است که جنس آن ام دی اف شیشه و آلومینیوم است. این مدل در برابر صدا و حرارت مقاومت چندان بالایی ندارد و برای استفاده در اداراتی که شلوغ و پر سر و صدا هستند گزینه مناسبی نخواهد بود. این پارتیشن‌ها از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند و برای ساخت آن‌ها از پروفیل ۴ در ۴ استفاده می‌شود.

سخن پایانی

از پارتیشن برای به وجود آمدن نظم ادارات استفاده می‌شود. پارتیشن‌بندی در اداراتی که کارکنان آن نیاز به تمرکز و آرامش زیادی دارند یک امر بسیار ضروری و مهم است. قیمت، متریال و طرح‌های پارتیشن در بازار متفاوت است. قیمت پارتیشن را عواملی از جمله جنس، ابعاد، متریال و طرح آن تعیین می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جدیدترین مدل پارتیشن ۱۴۰۳ می‌توانید با همکاران ما در پوریا چوب سورین تماس حاصل کنید.