در هنگام خرید صندلی برای یک اداره با صندلی‌های بسیار متنوعی روبرو می‌شوید که هر کدام از آنها کاربردهای مختلفی دارند. شاید در ابتدای کار از روی ظاهر نتوانید تفاوت صندلی‌ها و کاربرد آنها را تشخیص دهید. صندلی که برای مدیر یک اداره استفاده می‌شود تفاوت زیادی با صندلی کنفرانس دارد. اگر شما بخواهید این تفاوت‌ها را بشناسید ابتدا باید با هر یک از این صندلی‌ها به طور کامل آشنا شوید. در این مطلب قصد داریم صندلی کنفرانس و مدیریت را به طور کامل برایتان معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

صندلی مدیریت چیست؟

قیمت صندلی اداری

 

صندلی مدیریت در یک محیط کاری برای قرارگیری در اتاق مدیر استفاده می‌شود. این صندلی‌ها برای استفاده در پشت میز کاربرد زیادی دارند. از آنجایی که مدیر یک شرکت استفاده زیادی از صندلی خود می‌کند این صندلی باید با استاندارد لازم تولید شده و دوام بالایی داشته باشد. صندلی مدیر با پشتی کوتاه و ابعاد کوچک‌تری نسبت به دیگر صندلی‌ها تولید می‌شود. این صندلی‌ها باید ظاهر بسیار زیبایی داشته باشند تا پرستیژ مدیر را تحت تاثیر منفی قرار ندهند. جنس صندلی مدیریت هم اهمیت زیادی در کیفیت آن خواهد داشت. شما میتوانید برا خرید صندلی مدیریت با بهترین کیفیت از پویا چوب سورین اقدام نمایید.

صندلی کنفرانس چگونه است و چه کاربردی دارد؟

از صندلی‌های کنفرانس برای اتاق‌های جلسه استفاده می‌شود. صندلی کنفرانس باید همه به شکل یکسان و یک اندازه خریداری شوند. این صندلی باعث نظم یکسان و یکنواختی در اتاق جلسه کاری خواهد شد. این صندلی‌ها از بازوهای ثابت و تنظیمات محدودی تشکیل می‌شوند و برخلاف صندلی مدیریت که ظاهر بسیار زیبایی دارد با ظاهر ساده‌ای تولید می‌شوند. جهت اطلاعقیمت صندلی کنفرانس استاندارد از پویا چوب اقدام نمایید.

مقایسه صندلی مدیریت با صندلی کنفرانس از نظر قیمت

اگر بخواهیم صندلی مدیریت را با صندلی کنفرانس از نظر قیمت مقایسه کنیم باید بگوییم صندلی‌های مدیریت با قیمت بالاتری فروش می‌رسند. صندلی‌های مدیریت امکانات بیشتری دارند و قیمت آن‌ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد. صندلی‌های کنفرانس با متریال استاندارد و پارچه‌های مختلفی تشکیل می‌شوند و جنس آنان نسبت به جنس صندلی مدیریت کیفیت کمتری دارد.صندلی‌های مدیریت از متریال بسیار مرغوب و گران قیمتی تولید می‌شوند. زمانی که شما به یک فروشگاه صندلی مراجعه می‌کنید تفاوت قیمت صندلی مدیریت و کنفرانس قابل مشهود است.

کاربرد صندلی کار مدیریت و کنفرانس

خرید صندلی مدیریت

 

صندلی‌های مدیریت با توجه به ساختار بدنی و ترجیحات متفاوت افراد در انواع مختلفی تولید می‌شوند. اگر بخواهیم در یک جلسه کاری از انواع مختلف صندلی استفاده کنیم نظم در جلسه برقرار نخواهد شد. کاربرد صندلی‌های کنفرانس به این صورت است که همه آنها قابلیت‌های یکسانی دارند. در صندلی‌های مدیریت گزینه‌های مختلفی در شخصی سازی وجود دارد که از آنان می‌توان به تنظیم ارتفاع، تنظیم نشیمنگاه، تنظیم پشتی و دسته‌های آن اشاره کرد.صندلی‌های کنفرانس اینگونه نیستند و تنظیمات آنها نسبت به تنظیمات صندلی مدیریت محدودیت دارد.

نمی‌توان هر یک از صندلی‌های کنفرانس را به یک شکل تنظیم کرد؛ زیرا نظم جلسه را به هم می‌زنند. صندلی‌های کنفرانس به شکلی طراحی می‌شوند که بدون چرخ هستند. این باعث می‌شود که جابجایی با صندلی‌های کنفرانس امکان‌پذیر نباشد و باید آن‌ها را در یک مکان ثابت قرار داد.

مقایسه ابعاد صندلی کنفرانس و صندلی مدیریت

صندلی‌های کنفرانس و مدیریت از نظر ابعاد نیز با یکدیگر متفاوت هستند. صندلی کنفرانس پشتی بلندتری نسبت به صندلی مدیریت داشته و اندازه آنها بزرگتر از اندازه صندلی‌های مدیریت است. برخی از صندلی‌های مدیریت با ارتفاع متوسط یا کمتر نسبت به صندلی‌های کنفرانس تولید می‌شوند. هرچه پشتی یک صندلی بیشتر باشد بهتر به سلامت افراد کمک می‌کند. در زمان خرید صندلی مدیریت و کنفرانس به این نکته دقت داشته باشید تا بتوانید سلامت افراد را تضمین کنید.

نکات مهم برای خرید صندلی اداری

در هنگام خرید صندلی اداری باید به نکات مختلفی توجه داشته باشید. با توجه به اینکه صندلی‌ها کارایی متنوعی دارند اگر شما بخواهید در یک جلسه از انواع صندلی استفاده کنید بهترین گزینه برای شما صندلی مخصوص کنفرانس است. در اتاق مدیریت نیز باید از صندلی مخصوص مدیریت استفاده کرد. از آنجایی که این صندلی‌ها تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند شما پیش از خرید خود باید اطلاعات کامل را درباره صندلی‌ها از فروشنده بپرسید تا انتخاب مناسبی داشته باشید. از نکات مهم دیگر در خرید این محصول می‌توان به انتخاب یک مجموعه معتبر اشاره کرد.

 

صندلی کنفرانس

 

از آنجایی که جنس صندلی‌ها برای شما قابل مشاهده نیست و کیفیت مواد درونی صندلی ممکن است بسیار پایین باشد باید حتما یک مجموعه مناسب را برای خرید خود انتخاب کنید. از آنجایی که صندلی‌های اداری در طول روز زمان بسیار زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد باید از متریال مرغوبی در تولید آنها استفاده شود. هرچه شما انتخاب بهتری داشته باشید، می‌توانید از طول عمر بالای صندلی برخوردار شوید. روش خرید هم به شما کمک می‌کند تا با هزینه کمتر بتوانید نیاز خود را برطرف کنید.

سخن پایانی

همانطور که در این مطلب توضیح دادیم صندلی‌های مدیریت و کنفرانس با یکدیگر تفاوت‌های بسیار زیادی دارند. در هنگام خرید این دو صندلی باید به کیفیت آنها توجه زیادی داشته باشید. قیمت صندلی مدیریت بیشتر از صندلی کنفرانس است؛ زیرا قابلیت‌های بیشتری دارد. اگر بخواهید از صندلی مدیریت در اتاق کنفرانس استفاده کنید نظم جلسه شما به طور کامل بهم می‌خورد. در هنگام خرید خود حتما این نکات را مدنظر قرار دهید. پویا چوب سورین با بهترین متریال، بهترین صندلی‌ها را تولید می‌کند. برای خرید خود از طریق همین سایت سفارشتان را ثبت کنید.