فضای اتاق کنفرانس در هر اداره نیاز به تجهیزات مختلفی دارد که باید در انتخاب آنها دقت بسیار زیادی داشت. برای راحتی افرادی که در کنفرانس‌های مختلف شرکت می‌کنند باید ابعاد صندلی‌ها را به صورتی انتخاب کرد که استاندارد باشند. اگرچه صندلی‌های کنفرانس توسط شرکت‌های زیادی تولید می‌شوند اما همه آنها استاندارد لازم را در ابعاد صندلی رعایت نمی‌کنند و صندلی‌های غیر استاندارد را با قیمت‌های مختلف به فروش می‌رسانند. مجموعه پویا چوب سورین قصد دارد در این مطلب اطلاعات کاملی درباره ابعاد صندلی کنفرانس برای شما ارائه دهد.

 

نقش صندلی کنفرانس

صندلی کنفرانس

صندلی‌های کنفرانس نقش بسیار مهمی در فضای یک جلسه ایفا می‌کنند. هر اداره برای برگزاری جلسات مختلف خود دارای فضای مشخصی است که به آن اتاق کنفرانس می‌گویند که باید اجزای آن با یکدیگر هماهنگ باشند. یک صندلی استاندارد کنفرانس باید ارتباط مستقیمی با میز کنفرانس برقرار کرده و با ابعاد استاندارد انتخاب شود. با توجه به اینکه افراد مختلفی در کنفرانس شما شرکت می‌کنند، باید استاندارد لازم در تولید ابعاد صندلی وجود داشته باشد و حتی تغییر ابعاد نیز برای افراد امکان‌پذیر باشد.

از آنجایی که قد افراد با یکدیگر متفاوت است، صندلی استاندارد باید قابلیت تنظیم ارتفاع را هم داشته باشد. با توجه به اینکه در برخی از جلسات کنفرانس زمان بسیار زیادی نیاز است، باید یک صندلی، انعطاف پذیری بالایی برای راحتی شرکت کنندگان به وجود آورد. از نظر ابعاد نیز باید ویژگی‌های مختلف صندلی کنفرانس را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید مورد مناسب را برای خودتان انتخاب کنید.

 

یک صندلی کنفرانس باید چه ابعادی داشته باشد؟

ابعاد استاندارد یک صندلی کنفرانس مربوط به قسمت‌های مختلف آن می‌شود و تنها به یک مورد خاص محدود نخواهد شد. از ابعاد استاندارد آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 جهت اطلاع قیمت صندلی کنفرانس استاندارد از پویا چوب اقدام نمایید

عرض صندلی

ابعاد عرض صندلی کنفرانس اهمیت بسیار زیادی در هنگام انتخاب آن دارد. عرض صندلی باید به صورتی باشد تا فرد شرکت کننده بتواند به راحتی روی صندلی نشسته و فضای کافی داشته باشد. یک صندلی کنفرانس استاندارد باید با عرض ۴۵ تا ۵۵ سانتی‌متر ساخته شود.

عمق صندلی

عمق صندلی کنفرانس هم اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به اندازه‌ای باشد که فرد در طی جلسات بتواند به راحتی کمر خود را به پشتی صندلی تکیه دهد. یک صندلی کنفرانس استاندارد باید با عمق ۴۰ تا ۵۰ سانتی‌متر تولید شود.

ارتفاع

ارتفاع صندلی باید به صورتی باشد که فرد شرکت کننده در کنفرانس بتواند پاهای خود را به راحتی روی زمین بگذارد. این کار باعث تسلط کافی او روی میز کنفرانس می‌شود. ارتفاع صندلی‌های کنفرانس باید بین ۴۵ تا ۵۵ سانتی‌متر باشد.

فضای پشتی

فضای پشتی صندلی هم اهمیت دارد و باید انحنای آن به صورتی باشد که فرد بتواند به راحتی به پشتی صندلی تکیه دهد.

 

اهمیت ابعاد صندلی کنفرانس

صندلی مدیریت

ابعاد استاندارد صندلی کنفرانس به دلایل زیر حائز اهمیت است:

سلامت شرکت کنندگان

اگر ابعاد صندلی کنفرانس به صورت استاندارد باشد باعث راحتی شخصی افراد گوناگون می‌شود. صندلی‌هایی که با ابعاد غیر استاندارد تولید می‌شوند افراد را با دردهای عضلانی و فشار زیاد روی بخش‌های مختلف بدن مانند کمر و زانو روبرو می‌کنند. اگر برای مدت طولانی روی صندلی‌های غیر استاندارد بنشینید با خستگی‌های بسیار شدید روبرو خواهید شد. در صورت یک صندلی مناسب را خریداری کنید، می‌توانید جلسات بسیار طولانی را نیز بدون خستگی کارکنان خود به راحتی برگزار کنید.

بیشتر بخوانید : دلایل استفاده از صندلی اداری برای کاهش کمر درد

ایجاد فضای کافی

فضای کافی صندلی کنفرانس هم باعث می‌شود افراد به راحتی بتوانند روی صندلی نشسته و احساس تنگی جا نکنند. با توجه به اینکه برخی از جلسات کنفرانس زمان زیادی نیاز دارند فرد باید بتواند در صورت خستگی در صندلی خود حرکت داشته باشد و دچار تنگی خلق نشوند. صندلی‌های تنگ باعث عدم تمرکز افراد می‌شوند و آنها به راحتی نمی‌تواند تمرکز کافی در حین جلسه داشته باشند و نظرات خود را به خوبی ارائه نخواهند کرد. یک صندلی کوچک که فضای کافی نداشته باشد باعث عدم قرارگیری صحیح لباس‌های فرد شرکت کننده در جلسه نیز خواهد شد.

 

نکات مهم در هنگام خرید صندلی کنفرانس

علاوه بر اینکه در هنگام خرید صندلی کنفرانس باید به ابعاد آن توجه داشته باشید، می‌توانید به نکات زیر هم توجه کنید:

جنس صندلی

شما در هنگام خرید یک صندلی کنفرانس باید به جنس آن هم توجه کنید که دارای کیفیت بالا باشد. هرچه متریال مورد استفاده در تولید صندلی کنفرانس با کیفیت بالایی انتخاب شود باعث ماندگاری و افزایش طول عمر صندلی خواهد شد.

مقاومت و ماندگاری

مقاومت و ماندگاری صندلی‌ها نیز از دیگر نکات مهم در انتخاب آنها هستند. در صورتی که صندلی مقاومت بالایی نداشته باشد و فلزات آن با روکش مقاوم پوشانده نشوند انتخاب مناسبی نیستند و در مدت کوتاهی کیفیت خود را از دست خواهند داد.

راحتی و نرمی

شما می‌توانید برای خرید انواع صندلی مدیریت از لینک رو به رو اقدام نمایید: صندلی مدیریت 

در هنگام خرید صندلی کنفرانس به راحتی و نرمی آن توجه کنید تا در جلسات طولانی افراد شرکت کننده دچار خستگی نشوند.

آسترهای تنفس‌پذیر

وجود پارچه‌های تنفسی روی صندلی‌های کنفرانس باعث می‌شوند شرکت کنندگان دچار تعریق شدید نشوند.

تطابق با طراحی داخلی

حتماً در هنگام خرید به طراحی داخلی اتاق کنفرانس توجه داشته باشید تا صندلی را مطابق با دکوراسیون انتخاب کنید. هرچه صندلی‌ها با فضای اطراف خود تطابق داشته باشند باعث هماهنگی بیشتر و زیبا شدن اتاق کنفرانس شما می‌شوند. از آنجایی که تنوع طرح و رنگ صندلی‌های کنفرانس بسیار بالا است به راحتی می‌توانید با توجه به دکوراسیون اتاق کنفرانس خود یک مورد مناسب را انتخاب کنید.

سخن پایانی

استفاده از صندلی اداری غیر استاندارد

ابعاد صندلی کنفرانس باید به صورت استاندارد انتخاب شود تا افراد شرکت کننده در جلسات کنفرانس دچار راحتی و آسایش باشند. اگر در هنگام خرید خود یک فروشگاه معتبر را انتخاب کنید، می‌توانید از کیفیت بالای صندلی‌های کنفرانس و ابعاد استاندارد آنها برخوردار شوید. امروزه مجموعه‌های زیادی در کشور وجود دارند که خدمات متنوعی در این زمینه ارائه می‌دهند. برای خرید صندلی کنفرانس با ابعاد استاندارد می‌توانید مجموعه پویا چوب سورین را انتخاب کرده و از طریق همین سایت سفارش خود را ثبت کنید. ما بهترین محصولات را با قیمتی عالی در اختیار شما قرار خواهیم داد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جزئیات صندلی‌های کنفرانس با ما تماس بگیرید تا همکارانمان اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهند.